Povezanost Zapada, Medija, Arapskih Država i Okupirane Palestine(Izrael)

Kakvi ba avaz, klix, radio sarajevo i al jazreera, ja sam mislio neki obavjestajci ali sam uvidio da uveliko grijesim, da i oni imaju jakih veza sa satanistickom tj. New age propagandom..
A ove face cionistima nesmiju da pisnu a ovamo se prave da su neki heroji ako ubiaju civile..
Jeli moguce da ja ako sam jedan a oko mene su na hiljadama ljudi da mi ne smiju nista. Dje je taj izrael. Okruzen je arapima i oni mogu koliko sjutra da oslobode Republiku Palestinu. Ali nece, zasto: zato jer im je stalo da zaradjuju milijarde dolara pomocu amerike i izraela a neduzne civile koji ginu niko ne traga bitno je da su dzepovi puni..

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

New Age(Novo Doba) Religija Satanizma I Okultizma

"Davidova Zvijezda" Najveća Obmana Koju Hoće Da Nametnu Bibliji

Hor Kewsar - Ti Me Rani (Tekst Ilahije)